3/6- WohO!

Idag sattes betygen, för exakt 1 timme och 39 minuter sedan :D Så göttt.. Hade spanskaredovisning idag och den gick helt okej :) Fick även reda på att jag höjde mig i biologi till mvg men sänkte mig i fysik till vg. Men jag är nöjd, känner inte riktigt att jag orkar tänka på betygen just nu. Är bara riktigt glad att det är över på getingeskolan!

Annars var skolan bra och jag och Malin har lite framtidsplaner :) hihi! Om en stund ska jag trampa bort till tranevall. Egentligen har jag bara lust att lägga mig i min säng och sova just nu, är riktigt trött, men får väl hålla mig tills jag kommer hem. Men ha det fint så hörs vi kanske sedan! hejhej

Kommentarer
Postat av: Annah

Visst är det skönt! Inget mer plugg nu (a)

Grattis till MVG =)<3

2009-06-03 @ 19:32:51
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0