7/5- Bal

Hej!

Haft en riktigt bra dag idag :) Filip skulle ju som sagt gå balen och både han och Emma var jätte fina, även Alex och Victor. Hoppas att dem har det roligt nu men det är jag säker på att dem har! Såg väldigt många fina klänningar idag och även håruppsättningar, kan inte riktigt förstå hur frisörera kan göra vissa av dem frisyrerna alltså! Vi var i Tylösand i runt 3 timmar. Tänker lägga ut lite bilder imorgon om det är okej för dem, tänkte att jag skulle fråga först ;D

Ikväll blir det tidigt i sängs för mig, känner redan nu (halv nio) att jag håller på att slumra till här i soffan. Imorgon ska vi med klassen till stranden. Eller jag vet inte om det var stranden eller vart vi skulle, haha. Så får faktiskt sov morgon imorgon till 8-halv 9! Gött. Nej, nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig och kolla one tree hill. Däremot vet jag inte riktigt hur jag ska kunna somna när det är så jäkla ljust ute, haha. sov gott!

något linne jag köpte för ett tag sedan
129:- H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0