17/5- helgen som gått

Hej hej :)

Ledsen för dålig uppdatering men har inte haft mycket att skriva om så skriver hellre något mer när jag vet vad jag ska skriva :P haha.

I lördags vaknade jag väldigt tidigt av att telefonen ringde.. Malin smsade sedan och undrade om jag skulle med in till stan. Och jag hängde med och Malin köpte sina supersnygga skor! ;D När vi kom hem käkade vi lite och drog sedan hem till mig :) Bakade bland annat. Jag sov sedan över hos Malin :) tack för att du är så bra

Vaknade upp hemma hos Malin och käkade lite frulle innan jag bagav mig hemåt och duschade och sånt. Sedan kom Malin.J och hämtade mig och vi åkte in till stan och kollade på Annas dansuppvisning. Hon var jätte duktig! (: Nu har jag hamnat här och är verkligen vrålhungrig.. Hoppas på att det blir mat snart. Här har ni lite bilder :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh det första bilden var grymm ;)

2009-05-17 @ 16:50:23
Postat av: Annah

Haha, ta bort den bilden på mig, gräslig!

Fick du inga från min uppvisning?;P<3

2009-05-17 @ 21:42:31
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0