19/5- Tisdag =D

TjA! :)

Hade nationellt idag i Kemi, och vi skulle då laborera. Hahhaa. Shit alltså. Man skulle kolla om en sak brann. Så råkade jag ta lite väl mycket papper och elda lite väl mycket. Så det slutade inte att brinna, hahaha. Så jag började att blåsa på det men inte slutade det då heller. Fick då ropa på min lärare som berättade hur jag skulle göra. Hehe, känner inte att det är riktigt min grej. Men resten av sakerna man skulle göra gick helt okej :)
 
Idag var sista dagen i skolan för denna veckan, så gööött! Ska bara slappa :) Men imorgon ska det bli riktigt skoj, ska förmodligen till götet :) Wooho. Så nu har jag gjort en arbete för filip så har fått lite pengar, plus att barnbidraget kom idag. Så nu är jag rik och shoppingsugen! :)

Lellen har kommit hit ikväll och vi ska nog käka om en stund, hamburgare tror jag det blir :) mums! Nej, nu ska jag kolla One Tree Hill. Hejhej! =)

Kommentarer
Postat av: LiinniiZZ

Haha, hambrugare är typisk Lellen-mat ;D

2009-05-19 @ 18:38:40
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: stephanie

nice banner

2009-05-20 @ 01:01:11
URL: http://stephaniecrowe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0