21/5- Götebooorg :D

Hejsan bloggen!

Hade en rikigt bra dag igår! Var ju som sagt i Göteborg med min vän Malin :D Vi var inne runt halv 2 tiden kanske och började shoppingen direkt. Jag hittade däremot inte så jätte mycket (bilder på det i nästa inlägg). Men Malin hittade jätte fina saker :) När våra ben började bli trötta satte vi oss och tog en fika och sedan fortsatte shoppingen. Framåt halv 7 tiden satte vi oss på en jätte mysig restaurang med Malins föräldrar :))

Vädret var däremot rätt konstigt igår. Ena sekunden regnade det och andra lyste solen för fullt. Så när vi gick mot bilen skulle jag dra på mig min jeansjacka som jag trodde låg i väskan. Men icke sa nicke. Där låg ingen jeansjacka. Inte heller var den på restaurangen.. Så nu sitter jag och ringer runt till alla affärer vi varit inne i typ :(( Riktigt surt. Plus att det är mammas jeansjacka :/. Men om någon är i Göteborg och bara ser att där ligger en jeansjacka som förmodligten är jätte troligt, kan ni ju ta den liksom... :) Men tack i alle fall för en riktigt rolig dag igår =)))

Här har ni lite bilder från dagen:



hahahahhhaah

woj, närbild på den!




Kommentarer
Postat av: Malin

Hade jättekul igår , får göra det snart igen:). Snygg jag var på alla bilderna :P, eller inte haha.

2009-05-21 @ 14:15:04
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/
Postat av: maaalin p

du har snygg klädstiil :D

2009-05-21 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0