23/5- lördag :)

Tjena :))

Vaknade upp vid elva tiden, när precis en man hade slitit av Blondinbellas hår, hmm, konstiga drömmar man kan ha... Käkade lite frukost och satt mig sedan här. Gårdagen var rolig och vi var väl hemma runt tio tiden. Men min dator var helt skruvad. Gick inte att gå in på internet, även fast den var ansluten och gick heller inte att kolla på någon film när bilden var "stor". Utan bara när den var liten. Men nu verkar den i alle fall fungera bättre, tack och lov.

Idag är det match som gäller. Ruuligt. På hemmaplan också så detta kommer gå finemang hoppas jag på :) Den börjar klockan 15.00 så kom gärna och kolla.

Nu ska jag i alle fall kolla One Tree Hill ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0