2/4- seriematch

Idag är det som sagt lördag och denna lördagskväll spenderas hemma framför tv:en och datorn. Vi spelade match innan idag och när jag vaknade imorse var min näsa igentäppt men hoppades på att det skulle försvinna. Men det gjorde det visst inte och det blev bara värre och fick feber och ont i halsen igen, greeeat! :(

Men vi förlorade och det kändes redan under uppvärmningen att laget inte var taggade.. Men vi får väl ta nya tag! Vi slapp i alle fall frysa när vi spelade, haha, det var så varmt alltså. Men man ska inte klaga, hörde att det skulle bli molnigt imorgon :( Även fast klockan bara är 23.00 så är jag helt slut. Har några timmar att ta igen sedan valborg och igår så blir nog tidig läggdags för min del.

På måndag har vi tyskaprov och mina tyskaböcker befinner sig i skåpet. känns bra. Även så gör mina no:böcker och vi ska ha klart en uppsatts på måndag. känns ännu bättre. kan jag säga något annat än att jag är riktigt skoltrött, och trött på det mesta just nu. Nej, blev plötsligt på kasst humör. Nu ska jag sova och vakna glad. god natt.

slänger in en bild som jag aldrig kan hålla mig för skratt, haha


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahah, seriöst, det är nog den bästa bilden i hela världen!

2009-05-03 @ 00:58:22
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Rita ♥

Åh, läser du också tyska? :D Men jobbigt att dina tyskaböcker och NO-böcker är kvar i skolan... :/

Hoppas du får en jättebra dag!

Kramkram <3

2009-05-03 @ 09:20:53
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: Rita ♥

Haha, det kanske är jobbigt när man blir lite äldre, men än så länge går jag "bara" i 6:an och tycker tyskan är rolig :)

Kram!

2009-05-03 @ 11:11:29
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0