25/5- solelisolen

Tjaaaaaa!

Vilket grääejt väder. Har varit ute hela dagen. La mig och solade direkt när jag kom hem och låg där i ungefär 45 minuter. Sedan spelade jag lite fotboll och märker nu att näsan är lite röd :) Skolan var hmm.. onödig? Vi var den enda nian som skulle vara i skolan eftersom vårt spår inte ska få några nya 6:or. Men vi gjorde annars inte direkt något nödvändigt, satt mesta dels vid datorn.

Nu sitter jag och pluggar SO. Det går väl hyffsat! =) Och snart är det skolavslutning =D tjopiho! Och jag tror vi går i skolan ungefär 13 dagar till. Jisses vad jag längtar till skolavslutningen (: Och nu har jag fixat sommarjobb också, blir på faders jobb. :)

Nej ni, nu ska jag pluggga, sedan One Tree Hill :D

Kommentarer
Postat av: mia

Imorgon måste jag med sola om det blir fint, det är så himla skönt och solen tar ju bra nu också :)

2009-05-25 @ 19:42:29
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

jättefinblogg♣

2009-05-25 @ 20:02:12
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0