3/5- söndag

Hejhej!

Sitter just nu och läser fjortisbloggar, fy fasen vad vissa av dem är pinsamma! Annars idag har det väl varit en vanlig söndag. Träffade förresten Malin och gick en runda också, hon gör en alltid på så mycket bättre humör. Annars idag har jag varit irriterad på det mesta och bara viljat slappa. Och har inte pluggat ett skit. Fråga mig inte varför för jag borde sitta och göra det men jädrans vad jag har blivit lat med det på senaste tiden alltså.

Har heller inte haft någon större lust att blogga, har inte orkat och inte viljat. Har heller inte haft något att skriva om. Usch, känner mig riktigt deppig just nu. Kan vara för att det är skola i morgon, även en annan sak som hålls utanför bloggen. Men äsch, alla har vi väl dåliga dagar, samt bra. Får väl hoppas på att morgon dagen bli bättre.

Spelade kubb innan också, då är det verkligen vår! :) Nej, nu ska jag bestämma mig för att hitta på något kul och inte sitta här och uggla! Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0