4/5- Brr It's cold in here

Tjao!

Kom hem en stund från träningen som jag varit och kollat på. Däremot höll jag på att frysa rumpan av mig i slutet. Vart tog det fina vädret ivägen egentligen? :( Har precis duschat i nån halvtimme och hmm, vad säger man, lagt in inpackning? haha, aja. Men ibland förstår jag inte mig själv alltså. Skulle köpa en, och då är det ju lika bra att köpa en bra! Men nej, bara för att denna luktade så gott så tog jag den. Hahaha, jaja.

Ikväll hade jag tänkt att sätta mig och kolla på den ungdomsserien som går på ettan tror jag? Jag ser den i alle fall på nätet, tonårsliv heter den. Riktigt bra. Handlar bla om en tjej som har anorexia.


ser ni soffan som är smutsig, min lillebror kom glatt och satte sig i den med sina jordiga fötter, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0