6/5- besök hos fabrordoktor

Hejhej.

Steg upp mycket tidigt imorse, nämligen kvart i 7, haha. Men har inte sovit alls bra, vaknat ungefär 5 gånger och har kännt hur magen krampar, jävlar var ont den gjorde kan jag berätta. När klockan ringde var det bara att dra sig upp och en stund senare var jag hos doktorn som skulle kolla mandlarna. Det blev att hon skickade en remiss till Öra, näsa, hals så skulle jag få ett brev därifrån och sedan se hur allt blir. Dock lite osäker om det blir en operation eftersom hon sa att man "helst" skulle ha haft halsfluss 3 gånger på ett år tror jag det var. Men jag får helt enkelt se!

Har haft ont i magen nästan hela dagen men det har blivit bättre nu i alle fall. Skolan var väl ingen vidare idag. Vet inte varför men allt blir så deppigt när det regnar enligt mig. hehe. Men nu har det i alle fall blivit lite finare väder. Så tänkte trampa bort om en stund till tranevall och kolla när vi tränar. Hoppar även denna träning idag. Men nu ska jag i alle fall läsa lite bloggar och sedan cykla tooo tranevall, tjingeling ;D

Kommentarer
Postat av: Daniel

ajaj hoppas magen e bäst nu!

2009-05-07 @ 09:19:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

svar: tack! :)

2009-05-07 @ 17:07:43
URL: http://lovisafontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0