1/11- Min födelsedag

Hej mina läsare!

Har nu kommit hem från en underbar resa i London! Eftersom jag borde gå och lägga mig nu så ska jag försöka sammanfatta den snabbt!

Torsdag: Gick upp halv 5, och jag som hade gått och lagt mig halv 2 var verkligen död. När mamma ropade att vi skulle åka hade jag precis fått på mig mina kläder och hade inte packat klart än, haha. Men vi kom iväg i god tid i alle fall. Träffade även Louise V.B på tågstationen i Malmö, haha. När vi kom till flygplatsen checkade vi in och sedan började shoppingen redan där. Köpte bland annat, eller fick en förtidig födelsedagspresent, en parfym. Köpte även med mig godis till flyget.
Resan gick jättebra och väldigt fort (sov hela tiden, haha) och vi var framme vid 2 tiden har jag för mig. Tog tunnelbanan till vårt hotell, som var jättefint! Vi sms:ade Malin direkt och bestämde oss för att ses i Covent Garden. Så dit tog vi tunnelbanan och jag och mamma strosade runt lite innan vi satte oss på en restaurang. Sedan mötte jag Malin, och ni anar inte vad glad jag var, haha :D Grymt kul att träffa henne. Jag och Malin gick och satte oss på restaurangen med mamma och vi käkade och pratade. Fick en jättefin tröja av Malin. Sedan gick jag och Malin runt i Covent Garden och gick även till Piccadilly Circus innan vi mötte upp mamma och tog en fika. Såg även en filmpremiär, eller när dem gick på röda mattan! Rätt coolt faktiskt. Om ni hade sett Love Actually så vet ni nog vem han lilla killen i den filmen är, rödhårg också, han såg vi! Sedan sa vi hejdå och jag och mamma åkte hem till hotellet.

Fredag: Jag och mamma var uppe tidigt. Käkade världens godaste hotellfrukost innan vi åkte in till stan för att b.la se Big Ben, London eye m.m. Sedan tog vi bussen till Oxford street för att SHOPPA! Lite roligt, för mitt i all folkmassa på gatorna, vilka tror ni inte vi träffar då?! Jo, Malin, Katta och Agneta! Haha. Jag gick sedan till mamma som satt på någon uteservering. Och vem tror ni inte hon sitter med då? Jo, min fotbollstränare i skolan och min Hallandslagstränare, hahaha. Trevligt att träffa dem! Sedan käkade jag om mamma och fortsatte att shoppa en stund innan vi efter 11 timmar i stan helt slut tog tunnelbanan hem och sov.

Lördag: Käkade frukost innan vi åkte till Notting Hill för att gå på marknaden på portobello road. Var inget särskilt men mysigt. Satte oss och tog nått att dricka där också innan vi åkte in till Oxford street för att shoppa lite mer. Sedan tog jag tunnelbanan helt själv(!!!) hem till Malin. Hahaha, fatta nervös jag var att jag skulle åka fel. Men jag träffade i alle fall min bästa vän och vi tog bussen hem till henne. Hon bodde jätte mysigt och hennes värdfamilj verkade också jättebra. Sedan åkte jag och Malin hem till oss och jag, Malin och mamma gick och åt på en jätte mysig restraurang. Hade jättekul, love u. Sedan sa jag hejdå till Malin och det var jätte sorgligt :( Saknar henne redan massor. Men vi ses ju igen den 19 december innan jag åker den 20:de.

Söndag (min födelsedag): Uppe med tuppen och mamma sjöng så fint för mig, haha. Fick även ett paket. Sedan fixade vi oss och gick sedan ner för att käka frukost, champange frukost också, det ni ;) haha. Sedan åkte vi till flyget och käkade på flygplatsen på Gordon Ramsay, riktigt gott! Sedan flög vi hem och här hemma väntade min släkt med paket. Tack för alla grattis-sms också!

Har haft en superbra resa + födelsedag!





hahahahahahaha

världens bästa mamma! (:

vi körde våran resepose!

framme


vi var glada :D






Haha, vid varje övergångsställe stod det "look right" eller "look left". Det behövdes kan jag säga eftersom man hela tiden kollade åt andra hållet xd

Anni langar posen ;) hahaha


Första köpet! haha





Nahepp, nu funkar det visst inte att lägga in fler bilder! Så lägger in dem imorgon istället. Nu ska jag borsta och sedan sooova. Upp till skolan imorgon. Bilder på det jag köpt kommer också imorgon. Sov gott


Kommentarer
Postat av: malin

TOOOMAS!!!

Underbart att traffas igen, bara 47 dagar tills vi ses igen <33

2009-11-02 @ 13:08:15
Postat av: Anni

sv: HAHAHAHHAHAHAHHA!!!!!!! SÅ JÄVLA KUL!!!!



verkligen, det är ju snaaart =D=D<3

2009-11-02 @ 16:50:33
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0