12/11- När gåreeee öveeeer

Jag dör snart, seriöst, har så s j u k t ont.
Guuud vad jag ska njuta av mat när denna smärta försvinner.

Dagens:
..Frukost: 2 skedar vaniljyoghurt
..Dagens Outfit: Rolling stones t-shirten, baslinne, jeans, stövlar, ringar+klocka+armband
..Humör: Ganska glad i mellan åt
..Gjort: Varit i skolan i en timme, suttit vid datorn, läst
..Planer: Läsa lite, sen sova :)
..Lunch: Piggelin
..Läser: Dagens läser? haha. En väldigt konstig bok
..Bästa: Notting Hill filmen ♥
..Middag: Piggelin
..Barn: Min lillebror ♥
..Väder: Vet faktiskt inte, haha. Men tror det var kallt idag.
..TV-program: Kollade en snabbis på halv 8 hos mig och Mammas pojkar                           
..Tänkvärda: Allt möjligt, haha
..Kom-i-håg: Att plugga

Nu ska jag läsa några sidor i boken, sedan ska jag sova! Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0