12/11- Svininfluensavaccinationen

Sådär jag! Kom hem från skolan för några timmar sedan. Eller typ 2. Var där för att hämta böcker (som jag nu börde sitta nedgrävd i) och för att ta svininfluensa sprutan. Tycker inte sprutan gjorde särskillt ont, kändes ju lite i armen efteråt. Men inte mycket. Känner inte någon feber heller, än i alle fall. Går ju på panodiler och sånt så dem kanske "tar ner den". Haha. Men gött att det är klart i alle fall. Fick även träffa mina tjejer en stund vilket gjorde mig glad, även om jag inte sa så mycket. Haha!

Resten av dagen var tänkt att gå till att plugga, får se hur det blir med det. Har ju ett litet problem att jag alltid brukar fastna här men idag ska jag faktiskt försöka göra lite naturvetenskap och matte! Och läsa några sidor i boken som ska vara utläst till imorgon, HE HE.

såhär kul har jag nu:








I hope you feel the way I do
I hope you give yourself up too
I'm damned to feel the way I do
What have I done
to fall so hard
for you

Kommentarer
Postat av: Johanni <3

HAHAHHAHA inte så att du har lite tråkigt gumman? xd =D <33

2009-11-12 @ 18:00:55
Postat av: Anni

sv: hahahahahahaha, "inte alls", har skit kul xDD miss u sötnos<33

2009-11-12 @ 18:43:45
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha så söt du är anni! :D <3

2009-11-12 @ 19:23:15
Postat av: Anni

sv: tss ska du säga sötnos ;DD<33

2009-11-12 @ 20:48:51
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0