15/11- Ben & Jerry's

Hejhej!

Okej, gårdagen blev inte riktigt som planerat! Skulle ju iväg till Isabelle och innan jag skulle gå iväg till bussen skulle jag borsta mina tänder. Gör ofta det innan jag ska iväg någonstanns xd haha. Men när jag spottade så kom det fullt med blod i spottet. Och när jag blev utskriven från sjukhuset sa dem att om det börjar blöda måste jag dirket åka in till sjukhuset.

Jag var ensam hemma eftersom mamma och pappa var i Skåne. Så min faster fick komma och hämta mig och vi körde till akuten. Som tur slapp jag vänta länge. Dem köttade upp en skitlång slang i näsan på mig, riktigt obekvämt, haha. Sedan var jag tvungen att sova över på sjukhuset. Riktigt tråkig lördagskväll. Plus att sjukhuset hade ungefär 5 tv-kanaler och alla visade bara skit, haha.

Men idag fick jag som tur var åka därifrån. Och nu är jag hemma och käkar Ben & Jerry's som min faster gav mig ♥. Vet att det blivit en del tjat om halsen i bloggen den senaste tiden, haha, ska försöka ändra på det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0