16/11- Pluggdag

Hejsan bloggen!

Skolan idag var bra! Var däremot bara typ 14 stycken, eller färre. Efter skolan så åkte jag in till stan och mötte upp Malino som varit och biffat på TK. Något som jag är riktigt sugen på! Men får hålla mig tills om precis en vecka, då vi ska köra! Köpte även ett oversize-linne på Gina.

Sedan tog jag bussen hem, haha, blev rejällt utskälld av busschauffören. Hade fötterna på "brädan" framför mig och så hade jag musik i öronen. Sen ser jag att alla i bussen kollar på mig så tar ut hörlurarna för fattar att det är något. Då skriker busschauffören allt vad hon kan på mig att "ta ner fötterna". "Gör du så hemma, va, va, gör du det". Hahaha, riktig surkärring.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, sedan blir det Ullared på tv, för det är väl idag? Eller har jag helt fel?

(ska även köpa ny kamera så fort jag får tid, har hittat några på nätet som ser mycket niiice ut =D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0