22/11- In this life to live

Hallå :)

He he, plugga var det ja. Det gick ju sådär. Men ska kolla om jag kan göra provet på torsdag istället eftersom lappen med allt vi hade tror jag ligget i skåpet. Är nog en bra ursäkt.... Men om en stund ska jag lägga mig i badet, även fast jag hatar att bada i badkar xd. Men köpte ansiktsmask på Gekås så ska testa den. Sedan blir det att läsa lite innan jag sover.

Imorgon ska jag köpa ett par grymt snygga jeans i stan och sedan biffa med Malin på Tk! Som jag har längtat, haha :)

<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

så du ska köpa byxorna på bikbok?! :D de var fett snygga! är avis :O (a) <3

2009-11-22 @ 22:17:32
Postat av: Anni

sv: Haha, jo jag tror nog jag köper dem (a) Om dem finns kvar vill säga :D<3<3

2009-11-23 @ 07:26:23
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0