23/11- Har du en famn för mig

Jäklar vad jag är trött, helt slut verkligen. Hade kort dag idag, slutade redan vid halv ett. Så åkte med Malin in till stan och köpte ett par jeans (bild längre ner). Så himla surt, byxorna skulle kostat 200 kr mindre om jag köpt dem i fredags som jag hade tänkt göra. Bara för affären hade någon rea då.

Åkte sedan till TK med Malin och hade det kul, haha. Typiskt säger jag bara, hahaha, Malin fattar ;) Sedan kom Lovisa också, så när Malin tog bussen hem stannade jag med Lollo och vi tränade lite till. Riktigt roligt att få träffa Lovisa!

Okej, nu måste ni som läser denna bloggen säga vad ni tycker helt ärligt. Är nästan 99% säker på att jag ska lämna tillbaka dem. Såg ett par andra som jag tror jag vill köpa istället :) Men vad tycker ni?

Lämna tillbaka eller behålla dem?

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Behålla!, de är asgrymma Anni!!!<3

2009-11-23 @ 19:07:09
Postat av: Lovisa

Behålla!, de är asgrymma Anni!!!<3

2009-11-23 @ 19:10:18
Postat av: Alexandra

Hej Annie :) Jag tycker det är supersnyggt med slitna jeans och det var en snygg blå färg på dessa. Dock tycker jag det är lite för mycket slitningar. Skulle varit en aning mindre! :) Kram på dig

2009-11-23 @ 19:10:38
URL: http://alexandrajk.blogg.se/
Postat av: JEnny (:

JAg tyckte de såg bättre ut nu :) tycker du ska behålla dem! :) <3

2009-11-24 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0