25/11- I hope you feel the way i do

Har försökt skriva ett inlägg hela dagen vilket inte har gått. Har varit något fel på sidan tror jag. Men nu så.

Igår blev det ingen uppdatering eftersom jag var på gymmet, gymmade själv för första gången, haha. Det gick väl bra, förutom på en maskin där jag inte fick upp fötterna. Så det lät jätte mycket och jag försökte verkligen få upp fötterna där, haha. Tror jag gjorde lite fel, så jag gick därifrån och hoppades ingen hade sett något. När jag kom hem sov jag i ungefär 4 timmar. Hade lite svårt att sova på kvällen sedan men somnade efter en stund.

Idag är det onsdag och jag har enorm träningsvärk överallt. Plus att jag börjar få ont i mina ljumskar igen. Så efter skolan idag var jag inne i stan och letade efter värmebyxor, eller vad man nu vill kalla det. Hittade ett par men orkade inte köpa dem, eller vill lägga pengar på det, haha. Lämnade även tillbaka mina jeans.

Nu ska jag käka upp mitt godis och sedan läsa i engelskaboken tror jag, ha det bra.


Ingen variation här inte, haha :)


Kommentarer
Postat av: Victor

Min sida har också krånglat idag :)

2009-11-25 @ 19:31:32
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0