26/11- Tired

Hallå!

Jäklar vad trött jag är. Den sista lektionen (spanska i en och en halv timme!!) tar död på en. Men nu är jag i alle fall hemma och har ätit lite godis precis. Ikväll ska jag inte göra något speciellt, hade så himla gärna velat gå på Melissa Horn som spelar idag. Men nej, så blir det inte :(

Förutom spanskan så var skolan helt okej idag. Hade träning med skollaget på morgonen och hoppas verkligen att jag får vara med och spela matchen, vill det jättegärna. Men vi får se :) Bokade även tid för massage, 9:de december, något jag verkligen behöver, ska bli riktigt skönt =D

Nu ska jag sätta mig och kolla O.C, finns det något bättre?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0