3/11- Fika med Anna

Hallå! :)

Har proffsvecka i skolan, vilket innebär att alla tjejer i samhälle/idrott med fotbollsinriktning har inga vanliga lektioner utan har fotboll hela veckan! Så slipper alla lektioner, riktigt gött. Däremot känner jag att jag redan ligger efter i massor med saker... T.ex ska vi ha läst en halv bok tills imorgon. Jag har inte öppnat den än.

Efter skolan så drog jag in till stan och mötte upp Anna och vi gick och satte oss på det nya fiket, vilket jag inte kommer på namnet på, haha. Hade jätte mysigt och massor att snacka om. Alltid lika kul att träffa henne! Vi gick sedan inom en snabbis på nya Gina Tricot som var stort och bra :D Hittade en del saker men ska försöka låta bli att shoppa för ett tag framöver... xd

Imorgon blir det gymmet med Malin efter skolan, ska bli kul att komma igång igen efter lovet! :D

Nu ska jag leta upp boken som ska ligga här någonstanns, hoppas jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0