4/11- You're breaking my heart if you leave me now

hej kompisar =)

Var uppe vid sex som vanligt, eller ja, blir alltid att jag ligger och snoozar till 20 över xD Vid halv åtta åkte jag och mamma till skolan och hade fotbollssnack hela dagen. Måste säga att det blev lite långtråkigt då det är väldigt långa lektioner men man lär sig av det :)

Efter skolan tog jag bussen och gymmade med Malin i ungefär en timme och 15 minuter. Fatta grymma vi börjat bli eller ;) haha. Det var sedan tänkt att jag skulle på min fotbollsträning men jag orkade verkligen inte, vet att jag låter jätte lat. Men är helt slut, plus att jag känner mig helt förvirrad med hur jag ska göra med lag och så. Trivs jättebra i Harplinge men samtidigt så känns divison 5 för långt ner. Men vi får se :)


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0