8/11- imorgon

SHIT VAD JAG ÄR NERVÖS! Ska operera bort mina halsmandlar imorgon. Så håller på att packa min lilla sjukhusväska, haha :) Ska opereras klockan 12 imorgon, uppskattar lugnande sms ;) hahaha. Så får inte äta efter 12 nu på kvällen eller innan operationen. Så sitter just nu och försöker käka så mycket som möjligt för jag inte ska bli för hungrig, haha.

Ledsen för dålig uppdatering under helgen men runt klockan ett i fredags åkte Hallandslaget med bussen till Blekinge. Tog 4, 5 timmar, herregud vad tråkigt. Men hade Issa att snacka med och det gjorde det roligare :) Hann även med att sova en liten stund. Orkar inte skriva speciellt detaljerat vad vi gjorde på lägret men spelade bland annat 2 matcher. En mot Skåne och den andra mot Blekinge. Spelade lika i båda och detta gjorde att vi gick vidare. :) Åkte hem med mamma och pappa som var och kollade så var hemma vid fem tiden idag.

Ikväll ska jag inte göra något annat förutom att äta och tänka på operationen.


Hittade en bild på datorn som togs för några månader sedan.
Fotografen är min kära vän Malin, checka in hennes blogg:
http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah, världens bästa fotograf :P

2009-11-11 @ 20:56:40
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0