19/4- I guess I'm hoping you'll be there for me in the end

Har haft en bra helg, kommer bilder när jag har orkat fixa in dem på datorn. Är så irriterad på mig själv just nu att jag inte pluggar, ska skicka in ett arbete idag och är inte klar med resultatet, sammanfattningen eller slutdisskusionen. Och hinner inte plugga nu för ska sticka till träningen strax, måste käka innan också. Men får väl försöka fixa det imorgon.

Nej, nu måste jag packa och äta! Är riktigt sugen på att träna så det ska bli kul, i vintras var jag så trött på fotbollen så visste inte riktigt vad jag skulle göra, but now i lööööv it :)








PosarN


Kommentarer
Postat av: Maryy

Då är såå otroligt fin vännen! <3

2010-04-19 @ 21:30:37
Postat av: Maryy

Du är såå otroligt fin vännen! <3

2010-04-19 @ 21:31:30
Postat av: Anni

du är så underbar så jag vet inte vad, love u <3

2010-04-19 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0