25/4- Something good can work

GRYM helg. Förutom att jag missade friläget... grämer mig fortfarande för det! haha. Helgen har bestått utav svankande Findus (HAHAHA), Disturbia, matkrig, McDonalds, god mat, fotbollstittande/spelande, X:et, P.A.L.M (HAHA), kniv och mycket mer. Tack alla kompisar för att ni är så bra. Vet inte riktigt hur jag skulle klara mig igenom detta annars! Vi gick inte och la oss förrän 5 igår så tror inte riktigt jag kommer kunna somna ikväll, men får väl vara uppe hela natten annars :)

Glömde kameran hemma hos Mary, men här är några från mobilen:

världens sötaste kompis på bulls


Kommentarer
Postat av: Maryy

Shit vilken grym helg asså!

FINDUs <3

2010-04-26 @ 14:39:49
Postat av: Anni

Riktigt grym!!

HAHAHA, tycker så synd om honom :( förlåt fidden <3

2010-04-26 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0