20/2- Ungodly hour

H e j

Händer lite saker nu, så har varken tid eller ork till att blogga. Men för er som har missat det kan jag berätta att det är lov! Ska bara ta det lugnt och träffa kompisar, men på torsdag blir det London som sagt. Ska shopppppa. Mådde inte så bra igår, ont i halsen och förkyld. Men söta Mary hängde med en runda ut med hundarna, var mysigt! :)

Idag mår jag lite bättre, är bara så sjukt yr. Allt snurrar hela tiden och jag har ingen balans när jag ställer mig upp. Vet inte vad det kan vara, men det försvinner väl! :) Idag ska jag träffa Malin och ikväll måste jag gå på invigningen i arenahallen... Läraren i skolan frågade om vi tjejer och några killar kunde hjälpa till och stå och kicka på invigningen. 
    
                                       You make me smile, please stay for a while


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0