12/1- Florida (lååångt inlägg, haha)

Okej, kanske dags att berätta lite om Florida!

Som sagt kom jag hem på natten vid 2-3 tiden tror jag dagen vi skulle åka, och eftersom vi skulle resa redan vid 5 tiden så kändes det inte lönt att gå och lägga sig! Packade istället klart och när vi sedan satte oss i bilen till Köpenhamn vid 5 somnade jag direkt och sov hela vägen. Vi skulle ifrån Köpenhamn flyga till Paris, det tar 2 h. När vi kom fram till Paris flög vi sedan vidare till Atlanta. Vilket tar 10 h. Ni anar inte vad rastlös jag blev, haha. Satt och filmade och tog kort på mamma och Adam som hade lyckats somna. Jag var däremot riktigt pigg. Men tillslut lyckades jag sova en liten stund.

Väl framme i Atlanta var klockan bara nio där, eftersom dem ligger 6 timmar före. Vi åkte buss till hotellet vilket var riktigt fint! Jag var död efter att inte sovit någonting nästan så somnade direkt. Nästa dag var det upp tidigt som gällde och begav oss till flygplatsen, men tyvärr fick vi stå i en lååång kö vilket gjorde att vi missade vårat flyg och fick ta ett annat som gick senare. Då fick vi platserna vid toaletterna vilket luktade riktigt äckligt. Men vi överlevde och när planet var framme så sjöng en kille en jullåt inför alla i planet, haha. Vi hämtade våra väskor och hyrbilen och körde sedan till våra bekanta för att hämta våran nyckel till lägenheten. Åkte sedan till lägenheten vilken var jättefin! Vi åkte också och handlade lite mat. Sedan somnade vi snabbt i våra sängar.




god mat, ehehe

likbleka, haha

platserna vid toaletterna, hahah xd

framme!

åkte och handlade mat och smink, sjukt billigt och riktigt bra!

Resten av dagarna visar jag i bilder och lite text, orkar inte berätta om allt, haha.

shoppade första dagen, jag och emma på bild :)

jag och adam hoppade i poolen!


på kvällen åkte vi sedan till ett till stort shoppingcenter! Och efter det hem till dem vi känner där. Däremot var jag extremt trött redan efter maten eftersom när klockan bara var 8 där, var den 2 på natten här hemma. Så somnade alltid i deras soffa i början, haha :)


 

Vi åkte och handlade på morgonen. Sjuukt många olika flingsorter. Men det var typ det av allt, massor med olika sorter av allt.


sånna här fanns det gott om, hehe

sen åkte vi med en båt till en fin strand där det fanns massor med fina snäckor, såg också en delfin ;D


hängde en heeeel del vid poolen där de dracks mycket Shirley Tempel och solades en hel del.



Julafton

Firades hos några bekanta. Haha, var jääääättte nära på att ramla i poolen här.





Helena hade en jättesöt hund, här en av de få gångerna jag lyckades hålla henne ;) haha

glada miner, hahaha

Helena och Marcus :)

Kenta, Varpu och mamma


Så nu måste jag sova, klockan är snart 1! Så blir fler bilder imorgon eller någon annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0