26/1- The heart of the matter

TJO!

Gick upp kvart över fem idag, kvart över fem!! Tog bussen och höll på att frysa ihjäl. Fotboll första, vilket var rätt tråkigt idag faktiskt. Men Isabelle slog till mig med knytnäven riktigt hårt i ansiktet :( HAHAHHAHAHAHHA, skojar bara! Hon tappade balansen bara och råkade smälla till mig, haha :)

Efter skolan träffade jag Malino, och vi gjorde våra vanliga tisdagsrutiner. Vilket går ut på att köpa massor med godis, och sätta oss och snacka någonstanns, trevligt! Sen drog jag hem och har hjälpt min lillebror med sin läxa. Nu hade jag tänkt sätta på en box med Vänner och kolla några avsnitt, väääärldens roligaste serie!






suuuuuddig bild på Malino <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0