6/1- Vill inte hem :(

Heyyyysan

Jag vill inte hem härifrån imorgon :( (är hemma på fredag på kvällen så ni vet) Vi kom "hem" från Key West igår där vi bodde på ett sjukt fint hotell med stranden precis nedanför hotellet, hängmattor, och med 2 poolar och volleyboll nät. Själva ön Key West var riktigt häftig, fanns grymt sköna människor där, haha, massa hippies t.ex. Men jag ska berätta mer när jag kommer hem.

Idag är det sista dagen här och klockan är ju bara 08.40, så vi får se hur vädret blir och förhoppningsvis blir det att gå ner till poolen en sista gång. Sedan ska vi shoppa det sista och sedan packa och städa.

some pics






Kommentarer
Postat av: annah

Läskiga bilder x) haha, hoppas du haft det toppen och hör av dig till mig när du kommit hem (: <3

2010-01-06 @ 17:42:51
URL: http://annnahs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fan vad läskigt med krokodilerna :O

2010-01-07 @ 22:38:47
URL: http://jeeennay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0