10/3- Match

Hej!

Igår efter träningen packade jag ner lite grejer i väskan och drog hem till Malin. Vi kollade på Dating in the Dark. Hade aldrig sett det förut men riktigt roligt. Sedan kollade vi även Desperate Housewives innan vi gick och la oss. Snackade rätt lång tid så våra planer att gå upp tidigt och göra scones gick ju inte så bra med... haha :)

Skolan idag rullade på som vanligt och vi fick sluta tidigare, riktigt skönt. Jag och Tilda hängde med Isabelle efter skolan och pluggade lite och käkade. Sedan körde vi till Falkenberg för att spela match. Riktigt rolig match och vi spelade jättebra, reslutatet blev 1-1. Nu kom jag hem för en liten stund sedan och har precis skickat in mitt engelska arbete som skulle vara inne idag, gött. Annars händer inte mycket. Eller just det!! Bokade resa till Spanien igår, åker den 1 april och åker hem den 8:de. Sjuuuuuuukt gött. Det blir bara jag och Adam som åker ner till farmor, ska bli riktigt skönt.

Nu ska jag packa väskan inför imorgon, har idrott + träning på kvällen. Så stannar i stan med Mary, Malinarna och Lovisa efter skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0