18/3- She will be loved

Hey där

Hoppas ni har haft en bra dag hittills :) Min har väl varit helt okej. Har varit i skolan och hade bara 3 lektioner för spanskan blev inställd, gryyymt skönt. Så hann med 14.20 bussen hem där Mary satt. Fick säga hejdå till varandra och så, för idag åker hon till Thailand och är där i 3 veckor. l y c k o s t

Kommer däremot sakna henne riktigt mycket. Annars idag har jag inte gjort mycket, käkat choklad och ska om en stund dra till träningen. Ska bli rätt skönt, även fast jag inte är så jätte träningssugen. Imorgon ska jag vara med min käre vän Malin, hoppas på något roligt, men det blir det alltid med henne. Nej, nu ska jag ta och göra nått annat, ha det bra kompisar!







Kommentarer
Postat av: LiinniiZZ

Asså Anni, ditt hår är så jävla amazing! Vet att jag tjatar om det, men går inte att säga för många ggr xd <3

2010-03-18 @ 22:12:29
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0