21/3- En vän med en bil

Hola amigos! (ingen spanska imorgon för är ledig, woopidoo)

Har suttit helt fastklistrad vid en blogg i runt 3 timmar nu, låter helt konstigt men kan inte sluta läsa den. I alle fall... Vaknade rätt tidigt imorse efter att ha haft en riktigt mysig kväll igår med mina kompisar. Åkte in till stan och käkade på Harry's. Satt där i några timmar och sedan gick vi i stan en runda, heheh ;D Tog 12 bussen hem till mig och var här en snabbis. Thank you girls!

Imorgon är jag som sagt ledig, för alla våra lärare vi har är på utbildning. Dock inte min spanskalärare, men känns lite onödigt att åka till skolan och ha en lektion som vi ändå bara får jobba själva. Självklart har jag med mig böckerna hem och tänkte plugga imorgon på det, he he...

Förövrigt är jag rätt trött på det mesta just nu och vill till Spanien, t i o  d a g a r


big love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0