7/3- This time baby i'll be bulletproof

Okeeeeeeej, lite uppdatering.

Har hänt en del på sista tiden. Har hunnit vara i London, umgås med mina kära vänner, slingat håret, varit i skolan, gått i McDriven, spelat min första match med Astrio m.m.m. Men kan börja berätta lite om Londres:

1:a dagen (torsdag): Gick upp tidigt och tog bilen till Göteborg. Som tur lyckades jag somna så gick rätt fort. Flygresan gick bra och efter en stund hade vi hittat till hotellet. Däremot fick vi inte checka in direkt så vi gick till en grekisk restaurang i närheten och satte oss där och åt. Sedan gick vi till hotellet och ställde in väskorna och fixade oss lite. Sedan åkte vi in till "stan" och träffade våra släktingar från USA. Åkte in och kollade lite i affärer innan vi kollade lite sevärdheter som Big Ben m.m. På kvällen åt vi på en jättegod indisk restaurang.

2:a dagen (fredag): Vaknade rätt tidigt och åt hotellfrukost, riktigt gott. Sedan har jag för mig att vi åkte till Covent Garden och gick i affärer där och åt. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad vi gjorde mer denna dagen, men har för mig att vi var inne och shoppade på Oxford Street.

3:e dagen (lördag): Satte oss på något café och åt frukost, inte sådär jätte mycket att hurra för. Ägg, bacon, bönor och korv och rostat bröd. När vi hade ätit gick jag, mamma, Emma, Adam och farmor till Buckingham palace och mötte Alex och Varpu. Sedan gick jag och Emma själva och shoppade. På kvällen firade vi mamma som fyllde 40, på samma restaurang som vi firade mig.

Väldigt rörigt men lite kort sammanfattning av resan i alle fall :)


flygplatsen, världens sötaste








haha, så typiskt adam! kolla vart han har ballongen... farmor drar även en pose med tungan ;)



höst piiiccc (även fast det var typ vår i London xd)




frukosten...

zebra vs leopard


jag och emma tog en snabb paus i shoppingen och köpte riktigt goda kakor :)

Kommentarer
Postat av: Ems

Riktigt riktigt goda kakor :)

2010-03-08 @ 21:01:13
URL: http://emmaed.blogg.se/
Postat av: Anni

sv: Ja det var de verkligen :D

2010-03-08 @ 22:05:50
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0