2/5- What's the point of doing anything, if you'll never notice

Hade en riktigt bra valborg, kulturdag i skolan där vi kollade dans och lyssnade på lite musik och så. Kollade även på Tilda som man nu kan kalla den 4:e starkaste cheeyen i skolan (sTolT). Åkte bil hem och var med Malin Andersen, sen åkte vi med pappa och Adam in till stan, bowlade och käkade på Lilla Helfwetet. Jag och Malin stannade inne i stan för att ta bussen till Torup. Var i Torup hela kvällen och det var riktigt roligt! Lina var bland annat där också :D

Igår (lördag) kommer jag inte ihåg vad jag gjorde på dagen faktiskt.... Men på kvällen var vi några tjejer hos Agneta och spelade lite spel och kollade film, mys. Idag har jag bara legat och solat nästan hela dagen, träffat Malin en snabbis, åkte inlines med Adam en runda och sen har jag varit på bio! bra helg

bilder från lite blandade helger








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0