25/7- lördag

Faaan vad pinsam bild i tidningen idag, shit. Nån man och kvinna från hallandsposten kom fram till mig för några dagar sedan efter jag hade jobbat och jag skulle bara in och fixa en grej vid banken lite snabbt i stan. Så kom dem fram och ställde några frågor och sedan fram med en stor kamera med mega blixt, hehe, woho. Plus att dem hade ändrat i tidningen. Eller ändrat och ändrat, men dem frågade hur länge jag skulle kunna tänka mig att vänta vid aktuen. Så sa jag att det beror på vad man har för skada. Då frågade dem om jag hade stukat en fot, hur länge skulle jag kunna tänka mig att vänta då. Så sa jag några timmar. Men den frågan var inte med i tidningen utan istället stod det bara "några timmar kan jag vänta". Hahha men men!

Kom hem från farmor för ett tag sedan och har bara slappat. Är ledig imorgon också!. Jaaja, nu ska jag dra mig härifrån. Hejdå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0