10/12

Jahopp, helt okej dag idag! Är äntligen klar med allt plugg i skolan (förutom en minigrej som jag fixar klart imorgon).

Anna (vår lärare, som vi fick reda på att hon är gravid idag förresten) hade skrivit omdöme om vad hon tyckte om min och Tildas lektion, och MVG- fick vi :)) Vi hade inte hunnit göra någon lektionsplanering, det är därför vi fick -. Men men, får se vad jag får nu i betyg VG eller MVG.

Sedan som jag skrev i förra inlägget så hade vi betygssnack, och då får jag VG i Svenska :)

Nej, just nu håller jag verkligen på att somna, är helt död! Men jag får skärpa till mig, ska ut och springa strax med Malin :)

Såhär ser förresten min önskelista ut:
- Tv
- Singstar Abba
- Uggs
- Parfym
- Vännerbox 4-5

Och sedan denna tröja:



                                                                          


Kommentarer
Postat av: evelina

snygg tröja:)

2008-12-11 @ 18:46:18
URL: http://discoevelina.blogg.se/
Postat av: MAx

cool t-shirt

2008-12-17 @ 19:04:56
URL: http://mellanmax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0