1/11, nej 12!

Var jätte nära att skriva 11 i rubriken, men nepp nu är det ju december, gud vad tiden går snabbt!

Jahopp, dagen började kasst, somnade igår runt halv 2 och kunde verkligen inte komma upp imorse. Och bättre blir det ju inte när man känner att man har jätte ont i hela munnen och märker att hela tungan och gommen är helt proppfullt med blåsor tror jag det är, och det gör så ont, kan inte äta, buhu!
Så antagligen har jag fått någon allergisk reaktion på det där medlet, kom ni ihåg? När jag röntagde skallen så fick jag sånt medel så jag kände mig jätte kissignödig. Men hoppas väl att det lugnar ner sig en aning.

Ja, vad har hänt annars idag då? Inte mycket, åkte till skolan i alle fall. Och såg julkalendern förresten imorse :) Och den var väl helt okej, såg inte så mycket. Jaja, i skolan var det som vanligt. Som projekt i svenskan har vi haft att göra en slags film. Och så var det bara en grupp som hade gjort det, men dem hade inte klippt något.
Så mitt i filmen avbröts det och plötsligt kom Kim där när han gosade med en katt, haha: Jag vet att du gillar det, ja. Det var nog det bästa på hela filmen. Jaha, annars har det inte hänt så mycket, hade Tyska, No och lite annat.

Ikväll är det träning, men ska ej träna, men ska dit och kolla och få reda på om man får spela i Kombihallen, något jag verkligen hoppas att jag får eftersom det är så jäkla roligt. Nu ska jag plugga på NO och kolla igen Engelskan eftersom vi har inlämnning tills imorgon, är klar men har lite, lite kvar. Ha det bra!

                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0