11/12

Hejhej!

Ännu en dag har gått, och denna dagen har varit riktigt bra! Allt har flytit på jätte snabbt och vi har haft det jätte slappt.
Började med Matte där vi övade på gamla nationellasprov. Då fick jag reda på att jag behöll mitt VG. Sedan hade vi No egentligen, men läraren hade jätte mycket att rätta. Så vi fick sy klart våra tröjor (bild längst ner). Haha, min blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den blev väl helt okej.

Sedan har jag för mig att vi åt och efter det redovisade vi på Tyskan, men som tur gjorde jag det förra gången, så det slapp jag :))

Resten av dagen var också rätt slapp, fick reda på att jag fick MVG i fysik! Dessvärre kommer jag verkligen inte på vad vi hade om fyskis! Sen sänkte jag mig i något annat NO:ämne till G, men men!

Idag är det äntligen träning och behöver inte plugga på jätte länge nu eftersom betygen är satta, så skönt!

(tryck på den så blir den större)


Förresten, om ni läste min blogg igår la jag ju in ett klipp på true colours. Men hittade inte den som sjöng den versionen av den, hittade den nu. Lyssna gärna!

Ane Brun- True Colours

Kommentarer
Postat av: josephine

kika min blogg och lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)

2008-12-11 @ 19:17:09
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Sofia

fin blogg :D

2008-12-11 @ 23:01:23
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0