13/12

Gud vilken dag! Känns mest som vi har väntat i kyla.

Samlades vid halv 8 på tranevall för att bege oss till Gisslaved där vi skulle spela cup. Det tog ca 1, 5 timmar så lite hann man med att sova. När vi kom dit hade vi runt en halvtimme på oss att byta om och värma upp och det var verkligen iskallt i den hallen, brr..

Men men, har för mig att vi förlorade matchen med 2-0, sedan skulle vi spela igen och då spelade vi lika :) Och den 3:e matchen vann vi med 2-0. Nu var klockan runt 13.00 och vi skulle spela nästa match om runt 2h har jag för mig? Så vi gick in och värmde oss i "klubbstugan" och körde lite kronan, ni vet den man snurrar på en enkrona. Och uppsvullna fingrar hade vi nog alla, eller?, haha.

Men nahepp, det laget hade inte kommit som vi skulle möta, så vi vann med 2-0 på wo. Och nu fick vi då vänta till 17.00 för det var då vi skulle spela den sista matchen. Väl när klockan började närma sig 17.00 så hade laget som vi skulle möta åkt hem!! Så vi hade suttit i den där jäkla kalla hallen i 4 h och bara glott, great. Men men, vann i alle fall den på wo också så vi är vidare till semifinal i b-slutspel tomorrow :)

Nu sitter jag här med 4 tröjor och raggsockar och försöker värma upp mig hemma hos farmor :) Har precis käkat och druckit lite glögg (fast jag avskyr glögg, men nöjde mig med choklad) :) Usch, jag verkligen vräkte i mig choklad innan, sen kom jag hem till farmor och då hade hon massor, haha så nu vet ni vad jag ska göra denna kväll!

Som vi satt och disskuterade i bilen, säger man något, typ Glad Lucia? nåja, jag säger det i alle fall, glad Lucia! :))


(och förrsten, bilder från idag kommer imorgon eftersom moder min inte fick med sig mobilsladden till datorn)

Kommentarer
Postat av: Marre

du var grym idag Anni <3

2008-12-14 @ 04:09:49
Postat av: Anni

tack Marre :D, men dej ska vi inte ens snacka om, shit vad du är bra!<3

2008-12-14 @ 10:23:07
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0