18/12

Hej, har jätte bråttom, ska åka till Gekås och mamma ropar där nere... kommer säkert att vara miljontals med människor eftersom Kevin, Alice (idol) och Jill Jonsson tror jag skulle vara där.

Skolan var riktigt onödig idag, gjorde verkligen ingenting förutom hade rast typ, och städade. Sedan kollade vi på när eleverna mötte lärarna. Och det var även Sune dagen idag. Det betyder att man får klä ut sig till vad man vill och sedan får man rösta och se vem som vinner. Och Tilda och Martine var lätt bäst, kommer bilder ikväll när jag hinner lägga in dem på datorn. Nej nu måste jag springa, berättar mer sen. Hejhej (:

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kika in hos mig för att vinna en julklapp från ett vitt ställe. :-)

2008-12-18 @ 14:52:48
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0