23/12

Hejsan!

Kom hem från stan för ett tag sedan och är jätte trött. Alltid när jag går i stan blir jag helt död efteråt. Men jag hittade inget i alle fall. Endast ett par skor som jag vill köpa, fast bör nog ligga lågt med att handla eftersom knappt har några pengar kvar. Träffade även Lovisa en stund inne i stan :)

Ikväll blir det julbak och bingolotto (hahaha) för hela slanten. Okej, detta är rätt pinsamt att erkänna, men jag har enda sen jag var mini älskat att spela bingolotto. Speciellt när den där bensingrejen med färgerna och det fanns, hahaha.
I alle fall, tänkte göra knäck och kola, och kanske lussekatter? Hmm, får se vad det blir!

Om ett tag skulle också Malin.J komma hit för att lämna meine julklapp, undrar vad det kan vara :)

Nej, nu tror jag att jag ska dra mig neråt och sätta igång att koka kola, haha. God jul så länge =)

Kommentarer
Postat av: Siolia

Tack vad söt du är :)

Hoppas din jul blir underbar.

Kram.

2008-12-23 @ 16:33:30
URL: http://siolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0