23/12

Åh, har nog sett det där O.C klippet jag la in igår minst 20 gånger. Och det är lika sorgligt varje gång. Låter kanske lite töntigt, men gud vad jag saknar det! Vid 4.45 på klippet (när det gått så lång tid xd) så rinner tårarna varje gång, hehe...

Har gjort julgodis för en stund sedan och sitter nu och kollar på Päron till Farsa, haha. Det är den "filmen" där dem åker till Las Vegas. Riktigt rolig! :))


kom på att jag lovade lägga ut bilder på tilda och martine för någon vecka sedan från Sune dagen, här kommer dem (:
  


Vet inte riktigt vad jag ville berätta med detta inlägg, haha men men. God Jul så länge!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilken fin blogg du har, den ska jag allt kika in i fler gånger!



Ha en underbar julafton nu! Ha verkligen den bästa julen någonsin! :) Ha det bäst!

2008-12-24 @ 00:47:39
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0