27/12-försvunna paketet borta igen

Hallooo

Igår var jag ju med Malin i stan och shoppade. Eller vi hittade ingenting, men hade det prima ändå :)

Nu var det ju det här med paketet som jag skulle hämta eftersom vi hade glömt det i en annan affär för ca: 4 dagar sedan. Alltså det måste bära med sig otur, jag gick och hämtade det i affären men sedan när jag och Malin var på väg mot bussarna och skulle åka hem så kom jag på att jag inte hade paketet. Så vi sprang runt i dem 4 sista affärerna vi hade varit i och klockan var ungefär 14.43 och bussen gick 14.45. Men vi sprang upp på Jepson och vad står inte där, jo kassen. Och sedan fick vi skynda oss rejält till bussen som vi konstigt nog hinner med... :)) Ja, det var denna lilla historien. 
 
När vi kom hem följde Malin med mig hem och vi spelade lite Gutiar Hero och sjöng singstar abba :)) Och självklart kollade vi Liverpool- Bolton. Som dem ägde Bolton, 3-0 blev det. Även fast inte Torres spelade blev vi nöjda med att se honom på läktaren med sin fina vita mössa och vita jacka :')

Malin stack i alle fall hem sedan och jag kom efter en stund till henne med mina grejer och sov där. På kvällen kollade vi på Prison Break, som för övrigt börjar toppa min lista, om man inte sett det programet så är det ett måste!

Redan när vi låg och kollade på PB kände jag hur min näsa började bli täppt och hade ont i halsen. Jag och Malin gick upp 07.30 eftersom vi har cup idag i Varberg. Men jag kände mig fortfarande dålig i morse så jag fick skippa den :(( Har nu feber, ont i halsen och är förkyld. Åh, hatar att vara sjuk! Börjar även få ont i magen och vill verkligen inte få vinterkräksjukan. Har haft den en gång och det räcker!

Men men, Wentworth Miller som spelar i Prison Break får väl hjäpla mig genom dagen,  :)


Nu ska jag gå ner och hämta något gott sedan ska jag lägga mig i min säng och kolla Prison Break, det är inte heller speciellt dåligt i och för sig :))

Kommentarer
Postat av: Malin b

ja fan va Wentworth är snygg asså. så jäkla sexig. man vill ju bara äta upp honom ;) god jul anni, det är du värd!

2008-12-27 @ 17:20:31
Postat av: Anni

du är dum i huvudet filip!

2008-12-27 @ 17:50:50
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Adina

han är så jävla snygg! dregel :O haha

2008-12-30 @ 00:19:22
URL: http://moxtrez.blogg.se/
Postat av: Adina

han är så jävla snygg! dregel :O haha

2008-12-30 @ 00:19:23
URL: http://moxtrez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0