27(28)/12

Kan inte somna, klockan är ett.. Eftersom jag sov så länge idag kommer jag heller inte somna förrens om några timmar, brukar alltid bli så för mig på loven. Svårast är bara sedan att vända tillbaka dygnet :(( Usch, vill verkligen inte börja skolan. Trivs bäst med att vara uppe sent och sova länge.

Och nu ska vi ju ha alla nationellaprov och sånt i skolan :( Något jag verkligen inte ser fram emot.

Nu har jag i alle fall kollat klart hela säsong 3 av Prison Break, jag måste verkligen så 4:an. . Det är verkligen riktigt spännande. :) Nej, nu ska jag gå ner och ta en panodil och borsta tänderna, sov gott! (:

Kommentarer
Postat av: Mandizz

Hej jag kan inte heller såva ibland!

2008-12-28 @ 10:07:22
URL: http://mandizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0