31/12- året som gått

Ja, tänkte lägga in lite bilder från året som gått, däremot har jag bara kort från i maj, så börjar där xd Tryck förresten på bilderna så blir det större :)

MAJ:
  
Jahopp, första doppet med kusinvitamin hos farmor, dock iskallt!!! Konfimerades även (: Och ser ut som en mega tönt på varenda bild!

JUNI:
   
Spanien! Hur bra som helst! Däremot satsade jag på att bli riktigt brun första dagen, så struntade i solkräm och brände mig och fick brännblåsor + har nog aldrig sett någon rödare människa än vad jag var dem dagarna. Sedan kunde jag inte heller sova eftersom om jag låg på rygg brände det riktigt mycket och om jag låg på mage gjorde det också hur ont som helst, så som sagt, man lär sig av sina misstag. :))

JULI:
     
Lätt årets bästa månad! Först Tosselilla i Skåne och sedan fyllde även Filip år. Och höjdpunkten på året var Danacup :))

AUGUSI:
  
Har nästan inga bilder därifrån, var b.l.a hos farmor och sedan började skolan.

SEPTEMBER:

Moppekurs b.l.a har jag för mig (:

OKTOBER:

Avslutning med fotbollen :]

NOVEMBER:

Min födelsedag

DECEMBER:

Julafton (:

Hade lite bråttom på slutet, men Gott Nytt år =)

Kommentarer
Postat av: julia

gott nytt år på dig med! :D

2008-12-31 @ 13:01:38
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 @ 14:56:34
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Gott nytt år Anni! :D <3

2008-12-31 @ 16:01:31
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0