4/12

hejhej, full rulle idag och det är anledningen till varför jag inte bloggar förrens nu..

Skolan var bara bra men hade ingen aning om att vi har diagnos imorgon så jag fick räkna som en galen på matten eftersom jag bara var på tal 13 och man skulle till 52, men faktikst så klarade jag det ;D

Annars i skolan hade vi bakprov, man skulle baka något med jäst i. Och jag som verkligen hatar lussekatter gjorde då kanelbullar och det gick väl bra. Våran lärare gick jämte och antecknade och sånt.

Sen hände inte så mycket, fick reda på att jag förmodligen kommer på VG i Svenska.

Anna följde sedan med mig hem och vi gjorde vårat fördjupningsarbete i SO:n, Anne Frank. Eller det var tänkt att bli klart men nix pix, vi hade inte riktigt orken till att göra klart allt. Så ska höra om vi kan skicka in det på tisdag kväll.. Men en rätt läskig grej hände när vi var ute och gick med hundarna i skogen. Så plötsligt såg vi någon komma cyklande(?) tror vi med ett ljuse (det var mörkt) och sedan satte den sig ner och bara satt där. Den hade något vitt på sig men vi såg nästan ingenting :P Lite läskigt faktiskt.

Nu måste jag gå ner och packa väskan eftersom det är träning och vi ska dra om runt 15 minuter, ha det bra!!

                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och tävla på bloggen och vinn ett valfritt smycke! :-)



2008-12-05 @ 16:17:50
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0