7/11

Gäsp, klockan är kvart över ett och Malin gick hem för en stund sedan. Gick ner och borstade och så men blev jätte pigg igen, men nu håller mina ögonlock på att falla ihop.

Min lördag har varit riktigt bra! Började att pappa körde in mig till Kombihallen där vi spelade cup, och vi hade verkligen kunnat vinna alltihopa om vi hade haft dem spelarna som inte kunde/fick vara med :( Men men, nu blev det som det blev och vi åkte ut på målskillnad.

Efter cupen stannade jag, Malin och Lovisa inne i stan och gick och kollade lite i affärer och käkade och såg även några indiander som stod och spelade, haha, och en flörtade för fullt med Lovisa och log jätte mycket mot henne och vinkade åt henne. Haha, det var ett tag sedan jag skrattade så mycket!

Lovisa var tvungen att sticka hem sedan eftersom hennes pappa fyllde år men jag och Malin stannade i stan och gick även till Kombihallen igen och kollade när några från Harplinge spelade, tyvärr förlorade dem. Sedan åkte vi till Malins morfar och väntade tills bussen skulle gå hem. Vi hamnade sedan hemma hos mig, och det var roligt :)

Nej, nu ska jag sova och ser verkligen inte fram emot imorgon, ska bara plugga NO. :( Sleep well..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0