7/12

fasen, har suttit verkligen hela dagen och bara, bara pluggat NO. Men varför fattar man ändå inte något i slutet? Kommer inte ihåg något jag har läst, hur ska jag klara detta provet? Läraren brukar inte heller dirket ha dem lättaste proven.

Sen kom jag på att jag tror vi har tyska tills imorgon, gash, teater också?

Men, jag får kämpa igenom morgon dagen och se hur det går. Känns i alle fall skönt att jag inte tänkt på direkt någon linje med jätte höga intagninspoäng. jaja, dags för att lägga mig nu tror jag så jag kommer upp imorgon, fast ett vänner avsnitt hinner jag nog med!. Sov gott


Kommentarer
Postat av: Gynning

Lycka till idag!

2008-12-08 @ 11:48:18
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0