9/12

hejhej, snabbt inlägg. klockan är halv 12 och kom hem precis.
Förlåt för dålig uppdatering men har faktiskt en bra anledning:
Har varit iväg heeela dagen hos Anna och äntligen fick vi klart fördjupningsarbetet som vi skrev om Anne Frank, och det blev riktigt bra faktiskt ;)

I skolan var det bra, hade våran idrotts lektion jag och Tilda och det blev bra det med. Sedan gjorde vi inte så mycket annat, vi hmm.. hade spanska som vi förresten har teater uppvisning imorgon, nu ska jag börja plugga på det ja. Bra tajming! Men ska bara läsa igen den några gånger och jag brukar ändå inte kunna somna förrens vid ett tiden.

Imorgon är jag hemma runt halv 5 eftersom jag stannar kvar i skolan med några och har syslöjd, annars kommer jag aldrig att hinna klart med min tröja, sov gott hörrni, och blev visst ett riktigt rörigt inlägg men ha överseende, jag halvsover.

                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0