14/11

Hejhejhej.
yes, det är äntligen helg. :)

Min morgon var nog en av dem värsta jag har varit med om, gick upp alldeles för sent så fick stressa hela tiden. Sen fick jag verkligen springa allt jag kunde till bussen med 2 stora väskor. Och när jag gick in i bussen (som jag hann med) satte jag mig på första sätet. Och jämte mig såg jag en man, haha. Han hade typ hand om alla bussar och han satt och pratade om allt möjligt. Jag bara: jo, ja det blir nog bra. Haha.

När jag kom till skolan hade vi först syslöjd som jag inte alls tycker om längre. Innan tyckte jag det var rätt roligt men nu gillar jag inte det när vi håller på med våra tröjor, allt blir verkligen bara fel. Och jag förstår inte hur jag ska hinna göra klart allt på ungefär 4 veckor? Jag har knappt börjat sy! :P
Efter det hade vi läsning och sedan Idrott. Där övade vi på våra danser som vi ska visa upp för klassen, jag skrev i något inlägg att vi skulle lära klassen den, men fel av mig :). Och jag tror faktiskt att det kommer bli rätt bra. Med lite övning och så ska det nog ordna sig. För er som inte vet så har vi i uppgift i Musiken och Idrotten att lära oss en dans och visa upp den, och man måste hålla takten och sånt som verkligen är helt omöjligt! :P

Efter idrotten fick vi stressa för att hinna med lunchen innan matten, något som vi inte hann så vi kom lite sent. Vi har 20 minuter på oss att duscha och äta?
Sedan var det Engelska och det var kul. Fick tillbaka hela mitt Engelskaprov, haha ett halvt poäng ifrån MVG. Åh, blir så irriterad! :P

Ikväll är det Idol och kvällen tillbringas hos Anna där vi ska heja fram Kevin och Alicie :) Och sedan måste Robin.B åka! Hejhejhej!



              
                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

Vem är din favorit Victoria's Secret Angel ?



PUSS / N

2008-11-15 @ 11:17:54
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: malin b

haha! det var riktigt roligt när du satte dig bredvid den där mannen å ba; jo det blir nog bra.

haha. riktigt kul, skrattade ihjäl mig typ!

2008-11-17 @ 19:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0